sâmbătă, 14 iunie 2008

Acasa la mamica....


Ase-ul dupa cum multi spun...ar trebui sa fie ''floare la ureche''....insa cine nu cunoaste nu stie.Va asigur ca pe cat de greu este sa intri ,asa de greu este si sa iesi cu o diploma de absolvent.

Dupa aproape 2 ani de distractie la maxim in Bucuresti,m-am trezit si eu la spartul targului ca mie kiar imi place facultatea la care sunt si anume Relatii Economice Internationale.

Si am descoperit k nu e lucru usor sa inveti pentru a fi bun in ceea ce faci.Asa cum zicea un domn foarte destept..''Succesul inseamna 99% traspiratie si 1% talent.Surpriza cea mai mare a constat insa in faptul ca invatand si citind,am descoperit ca pe langa faptul k imi placea ce aflam,ma pricepeam sa teoretizez unele situatii pe care colegii mei nici nu reuseau sa le inteleaga.

De ce am descoperit asa de tarziu ce imi place ?E simplu.Timp de un an jumatate am dormitat intr-o pauza intelectuala totala.Nu stiu daca mi se trage de la culoarea parului meu(eram blonda) sau de la fostul meu grup de prieteni care se ocupau doar cu trasul matzei de coada si cu uitatul pe pereti-exceptie face Bubu...

Din pacate ,in momentul in care m-am hotarat ce vreau sa fac cu viata mea,a trebuit sa renunt la cea veche.Asa ca m-am indepartat de vechiile tentatii la repaos si m-am inconjurat doar de oameni puternici ,curajosi si plini de vointa, caracter si un sanatos cod moral.

Nu cred ca mai este nevoie sa mentionez despre cine este vorba,nu ca as fi facuto pt ca nu vreau sa ii stric intimitatea persoanei resp....

Planurile mele pentru vara asta sunt simple....sa invat,sa citesc cat mai mult despre ceea ce imi place mie ,adica ecomonie ,si sa incerc sa scriu una dintre cele mai bune licente predate vreodata la facultatea mea.Stiu ca pot,problema este insa timpul..

Cat despre presupusa mea imaturitate,si fuga la mamica sa ma oblojeasca cica pe timp de vara ,ca doar am trait in padure nu intr-o casa respectabila in primii 20 de anisor ai vietii mele...ei bn uite si o lista de motive:

1.Kiar nu am nevoie de bani,poate doar ca sa devin independenta dpv financiar de ai mei.
2.Cercetarea pentru tema mea de licenta imi va lua cel putin jumatate de an.
3.Nu rup cartile la REI ca sa lucrez pe timp de vara intr-un domeniu care nu are de a face cu felul meu de a fi si cu profilul pe care il urmez.
4.Este ultima vara de student.....exact la mamica aks sa imi sufle in cur adevarat..
5.Kiar o sa am sansa k dupa terminarea facultatii mamica mea cea care imi sufla in cur...sa ma angajeze cu un salariu pe luna cat voi la un loc pe 2...

As sugera muncitorilor....sa isi vada de treba lor si mai bn sa isi conserve energia pentru munca...

Pupici.............

Alia.

3 comentarii:

phat spunea...

ce rea esti:)

Anonim spunea...

ce pot sa zic bv ca ai realizat ca cea ce faceai nu era bine,si felicitarile mele pentru schimbarile in bine care leai realizat, insa nu fi asa sigura ca cea ce vei invata in vacultate te va ajuta atunci cand te vei angaja.

Vb din experienta,dupa 2 ani de cibernetica in momentul in care mam angajat am realizat ca cea ce trebuia sa ne invete aceasta foarte "bine vazuta" facultate nu vom invata decat atunci cand ne vom angaja. Tot cea ce trebuie sa stii pentru un job(cunostinte care le acumulezi in facultate si le folosesti la un job) le poti invata usor in primele 2 saptamani de munca.

Personal mam lasat de Cibernetica si mam apucat de alta facultate pentru a avea un program ce imi permitea sa fiu angajat.

Credema ca dupa 2 ani de cand sunt angajat(cam pe acum trebuia sa termin ASE-ul) cunostiintele care le aduni in acest timp nu se compara cu ce inveti la facultate.

Anonim spunea...

Buna :),

Am vazut ceva mai devreme blogul tau si pot spune ca mi-a placut, as dori sa facem un schimb de linkuri daca se poate.

Am mai multe siteuri sport related ( www.tipseri.com ), un blog despre sport ( www.tipseri.com/fotbal ) dar si un site de muzica (

www.muzica-download.com - site perfect legal, nu contine muzica pentru descarcare ) sau referate ( www.referate-online.info ) si mi-ai fi

de mare ajutor daca ai fi de acord cu acest link exchange.

Daca se poate, daca ai timp si daca esti de acord bineinteles te rog sa ma contactezi la Y!Messenger ID: tipseri_com sau printr-un simplu

mail la alex@tipseri.com

Multumesc mult si imi cer scuze pentru deranj.

O seara cat se poate de placuta,

Alex

PS. Am postat aici pentru ca nu am vazut nici o forma de contact pe blog, te rog sa stergi mesajul dupa ce il citesti ca sa nu se interpreteze

ca spam.