marți, 22 aprilie 2008

Povestea unei blonde

Mi s-a reprosat faptul k eu nu scriu nmk pe blog ,si ca doar postez articole (just for the record:si articolele de catre cine sunt scrise fratilor?)...Ei bn a venit timpul sa mai scriu si eu ceva.Si ca sa le raspund unor carcotasi ,nu postez pt k ma cunosc si stiu k as fi prea sincera in ceea ce as scrie .Asa ca ma voi limita la un sg subiect :IUBIREA.

E un subiect comun.De interes majoritar(spun asta pt k stiu doar 2 persoane care ink nu stiu ce inseamna a iubi,amandoi ...2 persoane ffff apropiate mie).No details.

Pai sa incep cu o definitie....cum ar fi varianta mea despre dragoste:Parerea mea este k dragostea adevarata o simtim extraordinar de rar in viata,si e vb de acele sentimente fff intense care odata cu trecerea timpului se transforma intr- forma de iubire plina de respect si armonie .

Eu pana acum am simtit doar de 2 ori treaba asta.....Si a 2a oara este acum ...cel mai tare sentiment !Hei,am fost indragostita mereu,kiar si de baietii cu care am stat doar cateva zile ,pentru k cel mai mult in viata asta imi place sentimentul asta de a fi indragostita ,nu pot suporta singuratatea...in cele 2 luni de singuratate ,de anul asta ,norocul meu a fost k am avut cativa prieteni de nadejde care au facut cu randul k sa nu ma lase sg sa am timp sa imi tai venele:P.glumesc evident (numai cu partea cu venele)insa restul e adev...m-am sch muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult in ult vreme si totul se datoreaza suferintei excesive...asa k dupa experienta asta am inv sa nu mai imi pese,sa ma inchid in mn,sa nu mai deschid gura sa vb cu lumea,sa nu mai bag pe nimeni in seama k asa nu aveam cum sa fiu ranita ,sau cel putin asa credeam/ma pacaleam eu....pentru k il ador l-a fel de mult k in ziua in care ne-am desp .

Din fericire pov mea are un happpy ending ....M-am impacat cu iubirea mea ...insa imi pare rau de cei care ori sunt masochisti ori ''fraieri''.....(prietenii stiu la ce ma refer).Cam atat despre mn ..concl e k sunt o romantica incurabila .....


Alia

Un comentariu:

Ionut... spunea...

Prietenii stiu de ce? cine sunt masochstii si fraierii??? vezi ca noi nu am atacat cu nimic pana acum...cu absolut nimic...